piątek, 5 kwietnia 2013

Lakier

Taki mój kolejny pomysł co z tymi starymi, niemodnymi lakierami zrobić.
A mianowicie - torebeczki na prezenty - wersja mini.
Jak widać wzory dowolne. Kto co da radę. Proste kreski trochę ciężko, ale na pewno będzie drobiazg oryginalnie zapakowany. 







A z uwagi na dzisiejszy kiepski nastrój musiałam się wyżyć. To też przygotowałam jeszcze sesyjkę jak moje torebeczki powstawały.
Nie interesuje? Trudno ja musiałam na czymś się skupić milszym niż dzień dzisiejszy....
A więc zaczynam prezentacje:

Najpierw malowanie - tło.

 I suszenie. Dopiero jak wyschnie tło, rzecz jasna zabieram się za wzorki.











Mam nadzieję, że pomysł się podoba.
Mi w każdym razie nerw się ulotnił :)

I jeszcze jedno. Lakier na papierze długo schnie. Będzie ze 2 dni...zależy od grubości linii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz